18
12
2014
EUR: 2,875USD: 2,256

Erdoğan ve Kurtulmuş'un atışması-İZLE-

ASKON Genel Kurulu önemli bir diyaloga sahne oldu -ÖZEL HABER
28 Şubat 2010, Pazar - 00:00

HABER5.COM - ÖZEL HABER

Anadolu Aslanları İşadamları Derneği (ASKON) Genel Kurulu, Saadet lideri Prof. Dr. Numan Kurtulmuş ile Başbakan Recep Tayyip Erdoğan arasında diyaloga sahne oldu.

Önce kürsüye çıkan Saadet lideri Kurtulmuş, IMF'yi ve hükümetin ekonomi politikalarını eleştirdi.

Kurtulmuş, Erdoğan'ı MİLLET ADINA uyardı


"Sayın Başbakan'a ricamızdır. IMF ile anlaşmayın. Millet sizden bunu bekliyor." diyen Kurtulmuş, ekonominin dinamiklerinin, zengini daha zengin hale getirdiğini, buna karşı fakiri daha da fakirleştirdiğini kaydetti.
KURTULMUŞ'UN ASKON KONUŞMASININ TAMAMI

Erdoğan, Kurtulmuş'a cevaben şu ifadelerde bulundu: "Kusura bakma Numan Bey kardeşim, dünya küresel. Ekonomiyi sadece Türkiye ölçeğinde düşünemeyiz. IMF dediniz... İşimize gelmezse yine imzalamayız, evet. Ama IMF'den korkmanın, kaçmanın manası ne? Eğer en iyi krediyi IMF'den alabiliyorsam ondan bunu alırım. Hiç de çekinmem. Ve siyaseten IMF yön vermeye kalkarsa, kusura bakma, bizim yolumuz burada ayrılır, deriz."

HABER5.COM - ÖZEL HABER

MEHMET ASLAN2010-02-28 20:06:38
işte fark bu bir tarafat inandiğından hiç bir şekilde taviz vermeyen numan kurtulmuş, diğer tarafta IMF, AB, ve ABD' ye teslim olmuş ve söyleyecek hiç bir sözü kalmamış tayip erdoğan...işte fark bu...millet te artık farkı farkedediyor. istikbal, doğru yoldan ayrılmayanlardır. numan bey, başbakan'a ders verdi.tabi anladıysa...
mustafa2010-02-28 14:57:38
numan kurtulmuş farkı askon da padişah gibi konuşalar yaptı helel olsun akp heryerde seç,im faaliyetlerinme başladı niye mi saadet geliyır korkuları ondan ailece saadet diyiyoruz sadece babam akp dedi oda allahın izniyle gerçekleri görecek
mehmet özdemir2010-02-28 01:52:25
Değerli Tarık Türkmen kardeşim anlaşılan pek takip etmiyorsun Numan kurtulmuşu, daha önce numan kurtulmuşa başbakandan teklif geldi partilerine katılması için, fakat o bunu kabul etmedi, bu saatten sonra da edeceğini sanmıyorum..
Bilal Kaya2010-02-28 00:42:36
Kurtulmus u daha önde gördüm Bu nu eger atisma olarak göreceksek Kurtulmus 1 degil 2:0 öndedir. Birincisi IMF konusunda. 2. ise Halkin tamamini temsil edeck önerilerde bulundu. Erdoganda bunu resmen görmezden geldi. Ben yaparim olur manasina getirdi resmen. Yunus Emre Kardes Inandigi gibi yasamayanlar yasadigi gibi inanirlar sözü Hz. Ömer e aittir. Hadis degildir.
Tarık Türkmen2010-02-28 00:04:05
BEN FARK GÖREMİYORUM Numan Kurtulmuş ile Başbakan Erdoğan arasında ben bir fark göremedim. "İMF ile anlaşma yapma" diyor, hepsi bu. O da zaten yapmış değil. Peki başka? Yok! ASKON da ikisine eşit mesafede duruyor anlaşılan. Numan Kurtulmuş olağanüstü kongrede AKP'ye katılma kararı alırsa şahsen şaşmam. Zaten ayrıntıdaki bu ufacık fark için AKP'ye giden Millî Görüşçüler niye zahmet edip geri dönsünler ki? Nitekim 29 Mart seçiminde dönmediler!Numan ile Tayip çok sıcak görüntüler verdiler. Numan naz yaptı, Tayip fl
ALI SENGUL2010-02-27 23:42:43
BASBAKANDA FARKINDA GERCEKLER BASBAKANIN HOSUNA GİTMEDİ AMA MALESEF GERCEKLER ACIDIR NUMAN BEY KARDESİN AKP SONU OLACAK BASBAKANDA FARKINDA
serkan şahin2010-02-27 23:42:32
teşekkürler numan hoca başbakanı uyardın ama o laftan anlamaz. imf, abd, ab, israil başbakanın vazgeçilmezleri arasına girmiş. halk imf ile anlaşmasını istemiyor ama o hala küresel dünya palavrlarıyla boş teneke gibi ses çıkarıyor. ne dediğini bilmiyor. Allah tez zamanda bizlern başndan alsın diyelim ne diyelim başka. maya yok napalım.
MUSTAFA2010-02-27 22:00:28
HELAL SANA SAYIN GENEL BAŞKANIM HELAL SAN İYİ BİR DERSDİ AMA KAAPALI BEYİNLER ANLAMAZ Kİ SENİALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN
yunus emre2010-02-27 20:07:00
zoruna gitti herhalde Numan bey gerçekleri başbakanın yüzüne karşı mertçe delikanlıca ifade etmiş. ben söyleyeyim de belki ders alır diye düşünmüş herhalde. ama başbakan arkasından kürsüye gelip dünyanın küreselleştiğinden paranın da küresel hale geldiğinden imf anlaşmalarının zorunlu hale geldiğini falan anlatmış. Peygamber sav : inandıgınız gibi yaşamazsanın bir süre sonra yaşadıgınız gibi inanmaya başlarsınız buyuruyor. bence tayyip bey artık gerçekten öyle düşünüyor...
ersen2010-02-27 19:19:37
yutmazlar artık sn tayyip sen işcine memuruna yüzde 2,5 verirken acaba vicdanınmı sesini dinledin yoksa O AMCALARININ sözünümü...
kerim yavuz2010-02-27 18:55:15
bi daha askona da gelmem numan hoca o kadar iyi konuşmuş k başbakan bi daha askona da gelmez.numan hoca diyor ki anayasa kökten değişsin başbakan diyor ki davulun sesi uzaktan hoş gelir.mhp ye chp ye anayasa hakkında destek vermediklerinden şikayet eden başbakan numan kurtulmuş'un fikrine niye kapıyı kapatıyosun
HASAN2010-02-27 18:53:38
HAYIR SAYIN BAŞBAKAN DAHA NUĞMAN BEYİN NE DEMEK İSTEDİĞİNİ ANLAMIŞ Bİ HEVEYANLA ELEŞTİRİYE DAYANAMADIĞI İÇİN HEMEN KARŞILIK VERMİŞ YA BU ADAMI KİM BAŞBAKAN YAPTI
aslan özçelik2010-02-27 17:34:29
sanki numan başbakan kadar ekonomiden anlıyor numan kurtulmuş ekonomi prof.'u olarak konuşuyor peki tayyo sen onun kadar anlıyormusun ekonomiden...
Rıfat2010-02-27 17:29:17
Erdoğan ve Demokrasi Sn. Erdoğan İmf ile ilgili olarak demiş ya kusura bakma numan bey kardeşim diye... İmf ile anlaşmayın diyen aslen halkın kendisidir. Numan bey de bunu belirttiği halde sn Erdoğan kusura bakmayın demiş. O zaman ben de sn Erdoğan'a soruyorum:1- Hani siz demokrattınız, milli egemenlik diyordunuz? imf söz konusu olunca yoksa siz de halk cahil doğrusunu biz biliriz mi diyorsunuz?2- Dünyanın küresel oluşu Allah'ın kanunlarından daha mı öncelikli ki faize sıcak bakıyorsunuz?Sözde demokrat!!!
sükrü ertugral2010-02-27 16:36:54
Ben bir konuda Akp'den şüphedeyim Akp hükümeti hep abd ve israil yanlısı bir siyaset yürütüyor.Ayrıca akp'li merkez bankasının bastığı TLlerin üzerinde masonik simge olan Defne Dalının bulunması ve meclis camii'sindeki masonik simgeler ben başbakan'nın mason olması konusunda şüphedeyim...
hilal deniz2010-02-27 16:07:42
erdoğan'ın küreselliğ Erdoğan sadece ekonomide değil,din yorumunda,ahlak anlayışında,tarihi algılamada ve daha nice konularda aynen,AB ve ABD gibi düşünüp,referans 0larak batıyı örnek almaktadır.
gülay can2010-02-27 15:39:26
Doğru mu? Sayın Başbakan! "ve siyaseten IMF yön vermeye kalkarsa, kusura bakma, bizim yolumuz burada ayrılır, deriz." Eğer bu sözün arkasındaysanız şunu da açıklayın lütfen IMF size para verirken içişlerinize karışıyor mu karışmıyor mu? (memura şu kadar vereceksin yada verdiğim paraları ancak şu alanlarda kullanabilirsin) yoksa istediğimiz yerde kullanabilecek şekilde mi veriyor?
günnur mertkaya2010-02-27 15:31:35
kusura bakma bedeviii tayyip bizim buralarda şunu derler senden ne köy olur ne kasaba ama gel gör ki başbakan oldum!!!!
oğuzhan kayaaslan2010-02-27 14:19:17
sende küreselsın!!! evet tayyıp,doğru dunya kuresel.aynen sende kureselsın( O )!!!bılıyoruz senın alışın baya kuvvetli.ımf dende alırsın.yahudı sermayesınden de.bırde onlar sıyasetınle uğrasmazlar senın gen'ınle oynarlar.tayyıp aynı buluğ cagına ermiş genc gıbı herseyı ben bılırım ben yaparım.ama yapamazsın senın mayan bozuk!!!!cam ekranda okuduklarını bırde benım karsımda okusa.
mustafa sarı2010-02-27 13:25:37
maya lazım sen yapamazsın imf abin müsade etmez maya lazım maya maya maya oda sende yok ki